20 July 2011

Contest: I ♥ Blogging!


Saya ♥ blogging sebab saya boleh tulis apa yang saya rasa. Saya boleh taip apa yang saya nak share dengan semua orang. Dulu saya xtau pn ada blog n blogging ni, roomate yg kenalkan saya dengan dunia blog. Best sangat bila ada blog ni. Saya manusia yang pendiam dan tak banyak cakap. Saya rasa dengan adanya blog ni saya boleh utarakan pendapat saya dengan cara yang berhemah. Berblogging hari-hari tak pernah membosankan. Lagipun kita boleh baca blog orang lain n rasa apa yang orang lain rasa. Sekarang ni plak dunia blogging bertambah meriah dengan adanya contest n giveaway. Ini salah satu cara bloggers menghargai follower mereka. Bloggers2 pn bukan setakat rakan alam maya coz da banyak kali ada bloggers gathering. Selalu asek berinteraksi melalui internet je, lagi best masa pergi gathering coz dapat jumpa di alam realiti. Depa semua x sombong, depa baik.  Sekarang pun bloggers dah mula dipandang, segala tulisan mereka dan pendapat mereka dah mendapat perhatian pihak2 diluar sana. Tak rugi kalau berblog ni. Sebab tu saya ♥ blogging. Ada satu dunia lain yang orang kat luar sana x tahu,, dunia blog,bloggers dan blogging.


2 comments:

Achik Syida said...

thank sudi join :)

hafizulhakim91 said...

thankz approved achik SYIDA :)